mTiny Discover Kit + projektová kniha
3.3.2021: Jednání pracovní skupiny bude probíhat 17.3.2021 od 15 hod on-line formou pomocí Google Meet. Odkaz: meet.google.com/noi-fpjw-tzy .. Celý článek
2.3.2021: Jednání PS Cizí jazyk se koná dne 15.3.2021 od 16:30 hod, distanční formou - Google meet. Odkaz: meet.google.com/noi-fpjw-tzy .. Celý článek
2.3.2021: Dovolujeme si Vás pozvat na online webinář k tématu Cizí jazyky "Opravdové „speaking“ aktivity a diskuze", který se bude konat 15.3.2021 od 15:30 do 16:30 hod, online formou - Google Meet. Lektor: Mgr. Bronislav Sobotka odkaz: meet.google.com/noi-fpjw-tzy .. Celý článek
2.3.2021: Vážení, rádi bychom Vás pozvali na seminář "Badatelské aktivity při distanční výuce přírodovědných předmětů", který se bude konat 7.4.2021 od 15:00 do 17:00 hod, distanční formou. Lektor: Mgr. Lukáš Rokos Ph.D. Google Meet, https://meet.google.com/dop-surv-uyg .. Celý článek
19.2.2021: Seminář se bude konat 2.2.2021 od 14 hod do 18 hod a probíhat bude distančně - platforma ZOOM; přihlašovací údaje budou včas zaslány. Lektorka: Mgr. Michala Bernkopfová, PhD. .. Celý článek
3.2.2021: Prezentace byla vytvořena na setkání PS pro financování dne 27.1.2021. V případě konkrétních dotazů ze stran zřizovatelů / ředitelů / ředitelek, ale i členů a dalších zástupců pracovních skupin s vazbou na IROP směřujte prosím rovnou na: Andrea Nipauerová, manažer IROP - CLLD MAS Vladař e-mail: andrea.nipauerova(vložtezavináč)vladar.cz mobil: +420 724 168 451 .. Celý článek
2.2.2021: Jednání PS Matematická gramotnost se konalo dne 26.1.2021 od 14 hod, distanční formou .. Celý článek
2.2.2021: Jednání PS Čtenářská gramotnost se konalo dne 26.1.2021 od 15 hod, distanční formou .. Celý článek
2.2.2021: Jednání PS pro financování se konalo dne 27.1.2021 od 14 hod, distanční formou .. Celý článek
2.2.2021: Rádi bychom Vás pozvali na workshop na téma hodnocení v 1. pololetí školního roku 2020/2021, pedagogická intervence a multimediální učebna IT, který se bude konat 5.2.2021 od 11 hod v ZŠ a MŠ Tuchořice. .. Celý článek