Vzdělávání na Podbořansku a Žatecku

Informační portál projektů MAP Podbořansko-Žatecko

Aktuality

Projekt

Výstupy projektu

Pomůcky:

Hejného metoda - DŘÍVKA 93 MM, 500 ks v plastovém boxu

Hejného metoda - DŘÍVKA 93 MM, 500 ks v plastovém boxu
Počet sad/kusů: 1 - Zaslat poptávku po zapůjčení

Jednoduchá pomůcka pro výuku základů geometrie. Skvělé pro řešení mnoha zapeklitých úloh :-). Ideální velikost pro práci na lavici.

Vhodné pro 1.-5. třídu ZŠ, všechny metody výuky:

  • skládání jednoduchých obrazců
  • základní geometrické tvary
  • řešení úloh z učebnice
  • geometrické hlavolamy
  • a mnohé další...

Balení obsahuje 500ks hlazených bukových dřívek o délce 93mm, šířce 9mm a tloušťce 2mm se zaoblenými konci. Díky vhodné velikosti dřívek se základní obrazce vejdou na lavici a přitom dřívka nejsou příliš titěrná. Dřívka jsou dodávána v plastovém boxu XXS.

 

ZPĚTNÉ VAZBY:

ZŠ HUSOVA PODBOŘANY, Mgr. Sylvie Jarošová: "Díky spolupráci s MAS Vladař měli žáci ze šestého a sedmého ročníku speciálních tříd možnost vyzkoušet si názornost pomůcek dle Hejného metody. Zapůjčenými pomůckami byla sada pro dřívkovou geometrii a geodesky. Zřejmě trochu netradiční využití těchto pomůcek v hodinách geometrie ve speciální třídě bylo velmi úspěšné. Vzhledem k probíraným tématům si žáci názorně vyzkoušeli práci s geometrickými obrazci, měli možnost se seznámit se základy počítání obvodu a obsahu vybraných obrazců. Pomocí dřívek zkoušeli měnit velikosti stran a počty tvarů. Také geodesky se setkaly v hodinách s úspěchem. Žáci se hravou formou seznámili zejména s mnohoúhelníky a díky podpoře online bylo učení skutečně názorné. Celkově tyto pomůcky byly užitečné, neboť žáci speciální třídy si mohli sami vyzkoušet práci a úpravu obrazců. V jejich případě je názornost a jednoduchost velmi důležitá. Ocenili možnost zkusit něco nového."

ZŠ LIBĚŠICE, Mgr. Michaela Gondeková: "Žáci 1. – 2. ročníku využili pomůcky v předmětu Matematika. V rámci geometrie manipulovali s dřívky a skládali je do určitých obrazců. Žáci rozvíjeli jemnou motoriku ruky a při manipulaci poznávali geometrické tvary. Dětem byl dán i prostor pro rozvoj vlastní fantazie a mohly si ze dřívek poskládat jakékoliv obrázky."

Galerie :