Vzdělávání na Podbořansku a Žatecku

Informační portál projektů MAP Podbořansko-Žatecko

Aktuality

Projekt

Výstupy projektu

Aktuality: Aktuality z okolí

Článek: Nabídka vzdělávacích programů NPI na květen 2025 pro MŠ, ZŠ, ZUŠ

28.4.2025:
Vážení přátelé, rádi bychom Vás upozornili na následující vzdělávací programy NPI ČR.

 

DIGI plovárna - Umělá inteligence a její využití ve výuce - pro 1. a 2. stupeň

2. května 2025, 14:00–15:30

 

Generativní AI jako nástroj a pomocník pro učitele MŠ

2. května 2025, 15:00–16:30

 

DIGI plovárna - Zeměpis pro 2. stupeň

5. května 2025, 17:00–18:30

 

Realizace výuky oblasti tematického celku Informační systémy s?využitím tabulkového procesoru

5. a 7. květen od 18:30 do 20:00 2025

 

DIGIakce: Hodinka inspirace s MINECRAFT pro učitele na 1. stupni ZŠ a sdílení škol o dětech a jejich kostičkovém světě - on-line DIGIakce

5. května 2025, 17:00–19:00

 

Canva pro začátečníky se zaměřením na rozvoj digitálních kompetencí žáků

5. května 2025, 16:00–18:15

 

Základní sociální potřeby a důsledky jejich nedosycenosti v ZŠ

5. května 2025, 9:00–16:00

NPI ČR Praha, Senovážné nám. 25, budova A

 

Sociální sítě v praxi: Analyzujeme příspěvky a reklamu na různých úrovních pro SOV

5. května 2025, 15:00–16:30

 

DIGIakce: Hodinka inspirace s MINECRAFT pro učitele na 1. stupni ZŠ a sdílení škol o dětech a jejich kostičkovém světě - on-line DIGIakce

5. května 2025, 17:00–19:00

 

Canva pro začátečníky se zaměřením na rozvoj digitálních kompetencí žáků

5. května 2025, 16:00–18:15

 

Bezpečně v?online prostředí

5. května 2025, 16:00–19:00

 

DIGI plovárna - Zeměpis pro 2. stupeň

5. května 2025, 17:00–18:30

 

Realizace výuky oblasti tematického celku Informační systémy s?využitím tabulkového procesoru

5. a 7. květen od 18:30 do 20:00 2025

 

Integrace žáků cizinců a žáků s OMJ do výuky na ZŠ pro druhý stupeň (v souladu s výstupy ŠVP, tvorba tematických plánů a PLPP pro 2. stupeň)

5. a 6. května 2025, 14-16.30

 

O motivaci a práci se strachem u sportujících dětí

6. května 2025, 16:00–19:00

 

Generativní AI jako pomocník učitele 2025

6. května 2025, 17:00–18:30

 

Úvod do generativní AI pro učitele - webinář

6. května 2025, 14:00–15:30

 

DIGI plovárna - Fyzika pro 2. stupeň - revize RVP ZV a nové výukové směry

6. května 2025, 15:30–17:00

 

Informační systémy pro 2. stupeň ZŠ a nižší gymnázia

6. a 7. května od 14:00 - 15:30 2025

 

Canva pro začátečníky se zaměřením na rozvoj digitálních kompetencí žáků

6. května 2025, 16:00–18:15

 

Ředitelská kavárna

6. května 2025, 09:00–12:30

NPI ČR Karlovy Vary, Západní 15

 

Posílení interaktivního přístupu ke hře s hudbou

6. května 2025, 16:00–19:00

 

První kroky s Canvou

6. května 2025, 16:30–19:00

 

Zjišťování znalostí a zpětná vazba pomocí moderních technologií

6. května 2025, 15:00–17:15

 

Digitální kompetence a čtenářské lekce

6. května 2025, 17:00–18:30

 

Vyber si svou pravdu!

6. května 2025, 15:00–16:30

 

Micro:bit a LED pásek - 2. část

7. května 2025, 14:00–15:30

 

Jak na rozvoj digitální kompetence v 1. a 2. ročníku ZŠ

7. května 2025, 15:00–18:00

 

Efektivní a srozumitelná výuka v heterogenní třídě

7. května 2025, 08:30–15:00

NPI ČR Karlovy Vary, Západní 15

 

DIGI plovárna - Digitální kompetence ve výchovných předmětech (HV, TV, VV, PČ) na 1. stupni ZŠ

7. května 2025, 14:30–16:00

 

Webinář Chatbot (GPT) - pomocník učitele při práci s žáky s OMJ

7. května 2025, 14:00–17:15

 

Tvorba ŠVP v MŠ

7. května 2025, 17:00–18:00

 

Hodnocení pracovníků školy

7. května 2025, 9:00–16:00

NPI ČR Ústí nad Labem, Winstona Churchilla 1348/6

 

Inovativní výukové metody

12. května 2025, 15:00–16:30

 

Webinář - Jak zapojovat žáka s OMJ do běžné výuky - fyzika a chemie

12. května 2025, 14:00–17:15

 

Generativní AI jako nástroj a pomocník pro učitele MŠ

12. května 2025, 16:00–17:30

 

9+1 autentických materiálů pro konverzační témata v?anglickém jazyce

12. května 2025, 14:00–15:30

 

Scratch pro začátečníky

12. května 2025, 14:00–17:00

 

Podpora rozvoje čtenářské, matematické a digitální gramotnosti v MŠ a v prvním ročníku ZŠ

12. května 2025, 9:00–16:00

NPI ČR Praha, Senovážné nám. 25, budova A

 

AI a strojové učení v prostředí Scratch

12. května 2025, 14:00–16:15

 

Jak budovat digitální kompetence v hodinách zeměpisu

12. května 2025, 15:30–18:00

 

AI ve výuce cizích jazyků

12. května 2025, 17:00–19:15

 

Netiketa a bezpečná spolupráce a komunikace v?online prostředí

12. května 2025, 16:00–18:15

 

DIGI plovárna - Digitální kompetence a nové výukové směry ve fyzice - 2. stupeň ZŠ a gymnázia

12. května 2025, 15:30–17:00

 

Rozvoj digitálních kompetencí v přírodních vědách

12. května 2025, 14:30–16:00

 

9 klíčů k ADHD a PAS

12. května 2025, 8:30–15:00

NPI ČR Karlovy Vary, Západní 15

 

DIGI plovárna - Canva a její možnosti

12. května 2025, 16:00–17:30

 

Psychohygiena a péče o duševní zdraví

13. května 2025, 13:30–17:30

 

Proč jsou vize a kultura školy v novém RVP tak důležité?

13. května 2025, 17:00–18:00

 

AI ve výuce českého jazyka, 1. část

13. května 2025, 15:00–17:15

 

Využití chatbota ve výuce finanční gramotnosti

13. května 2025, 16:00–17:30

 

DIGI plovárna - Chemie pro 2. stupeň ZŠ + víceletá gymnázia

13. května 2025, 15:30–17:00

 

Informační systémy ve výuce informatiky na 1. stupni ZŠ

13. května 2025, 17:00–19:15

 

Canva pro začátečníky se zaměřením na rozvoj digitální kompetence pro učitele MŠ

13. května 2025, 14:00–16:15

 

Pedagogické hodnocení dítěte a individualizace práce v mateřské škole

13. května 2025, 9:00–15:00

NPI ČR Ústí nad Labem, Winstona Churchilla 1348/6

 

Využití 3D tisku pro výuku a ve výuce

13. května 2025, 15:00–18:00

 

Startovací balíček - Základy algoritmizace a programování

13. května 2025, 15:30–17:00

 

Jak na fyziku s digitální technikou

13. května 2025, 17:00–18:30

 

Proč jsou vize a kultura školy v novém RVP tak důležité?

13. května 2025, 17:00–18:00

 

Rozdíl mezi virtuálním a fyzickým světem s využitím komiksových aplikací

13. května 2025, 16:00–18:15

 

Digitální kompetence ve výtvarné výchově a pracovních činnostech v 1. období 1. stupně ZŠ

13. května 2025, 15:30–17:00

 

Generativní AI jako pomocník učitele 2025

13. května 2025, 14:00–15:30

 

AI ve výuce českého jazyka, 1. část

13. května 2025, 15:00–17:15

 

Webinář Hodnocení žáků s odlišným mateřským jazykem II

14. května 2025, 14:00–17:15

 

Webinář Chatbot (GPT) - pomocník učitele při práci s žáky s OMJ II: Tvorba uceleného didaktického materiálu

14. května 2025, 14:00–17:15

 

Jak učit češtinu na 1. stupni podle nového RVP? - druhé živé vysílání

14. května 2025, 17:00–18:00

 

DIGI plovárna - Rozvíjíme digitální kompetence při čtení na 1. stupni ZŠ

14. května 2025, 17:00–18:30

 

Jak učit češtinu na 1. stupni podle nového RVP? - druhé živé vysílání

14. května 2025, 17:00–18:00

 

Algoritmizace a programování v?prostředí Scratch na 1. stupni

14. a 21. května 2025, 15:30-18:45

 

Kurz vnitřní sebeobrany (psychohygiena v praxi)

14. května 2025, 8:30–12:30

NPI ČR Karlovy Vary, Západní 15

 

AI a strojové učení v prostředí Scratch

14. května 2025, 14:00–16:15

 

Workshop k rozvoji digitální kompetence žáků s přiznanými podpůrnými opatřeními

14. května 2025, 17:00–18:30

 

Webinář Hodnocení žáků s odlišným mateřským jazykem II

14. května 2025, 14:00–17:15

 

AI v matematice

14. května 2025, 16:30–18:45

 

Rozvoj digitální kompetence dětí předškolního věku s?využitím digitálních pomůcek

14. května 2025, 16:30–18:00

 

Jak zatraktivnit hodiny tělesné výchovy pomocí digitálních technologií

15. května 2025, 15:00–18:00

 

Rozvoj digitálních kompetencí v dějepisu

Obecné digitální kompetence: 15. 05. 2025 (16.00 - 20.00); Digitální kompetence v Dějepisu: 19. 05. 2025, 29. 05. 2025, 05. 06. 2025, 12. 06. 2025, 19. 06. 2025 (16.00 - 18.00)

 

Online aplikace ve výuce a rozvoj digitálních kompetencí

15. května 2025, 17:00–19:15

 

Generativní AI jako pomocník učitele 2025

15. května 2025, 14:00–15:30

 

Pojďme do toho. Krajská konference k aktuálním změnám v RVP PV

15. května 2025, 9:00–12:00

Krajský úřad Ústeckého kraje, Velká hradební, Ústí nad Labem-město

 

Generativní AI jako nástroj a pomocník pro učitele MŠ

15. května 2025, 16:00–17:30

 

ArcGIS Online pro učitele - začátečníci

15. května 2025, 16:00–17:30

 

Digitální kompetence učitele při výuce neživé přírody

16. května 2025, 17:00–19:15

 

ZUŠ

Hra na varhany

17. května 2025, 9:00–16:00

kostel U Salvátora, Kostečná 1045/6, 110 00 Praha 1 - Staré Město

 

Generativní AI jako nástroj a pomocník pro učitele MŠ

19. května 2025, 16:00–17:30

 

Jak využít QR kódy ve výuce na 1. stupni ZŠ

19. května 2025, 16:00–18:15

 

„Spoluučící“ se skupina na podporu pedagogů, asistentů a vychovatelů pracujících s žáky s OMJ

19. května 2025, 17:00–18:30

 

AI pro učitele 1. stupně ZŠ

19. května 2025, 15:00–17:15

 

DIGI plovárna - Fyzika pro 2. stupeň ZŠ

19. května 2025, 15:30–17:00

 

CODA.IO - nástroj pro efektivní výuku oblasti Informační systémy

19. a 20. května od 14:00 do 15:30 2025

 

Generativní AI jako pomocník učitele 2025

20. května 2025, 18:00–19:30

 

Canva pro začátečníky se zaměřením na rozvoj digitální kompetence pro učitele MŠ

20. května 2025, 14:00–16:15

 

DIGI plovárna - Umělá inteligence ve výuce

20. května 2025, 16:00–17:30

 

Diskuzní panel na podporu pedagogů vzdělávajících děti/žáky cizince (s OMJ)

20. května 2025, 11:00–14:30

NPI ČR Karlovy Vary, Západní 15

 

Rizika kybernetické bezpečnosti a jejich prevence

20. května 2025, 15:30–17:00

 

DIGI plovárna - Využití virtuálních nástěnek ve výuce - 1. a 2. stupeň ZŠ

20. května 2025, 18:00–19:30

 

První kroky s Canvou

20. května 2025, 16:30–20:00

 

Generativní AI jako pomocník učitele 2025

20. května 2025, 18:00–19:30

 

Canva pro začátečníky se zaměřením na rozvoj digitální kompetence pro učitele MŠ

20. května 2025, 14:00–16:15

 

DIGI plovárna - Zeměpis a nové výukové směry pro 2. stupeň ZŠ a víceletá gymnázia

20. května 2025, 15:30–17:00

 

Úvod do generativní AI pro učitele - webinář

20. května 2025, 14:00–15:30

 

Jak bezpečně na sociální sítě

21. května 2025, 17:00–20:00

 

Jak na rozvoj digitální kompetence v 3. až 5. ročníku ZŠ

21. května 2025, 15:00–17:15

 

Webinář Čeština jako druhý jazyk na ZŠ III - rozšíření pro pokročilé učitele češtiny jako druhého jazyka

21. května 2025, 14:00–17:15

 

Jak podpořit žáky s nedostatečnou znalostí češtiny

21. května 2025, 14:10–17:10

 

Výchova k občanství v revidovaném RVP ZV

21. května 2025, 14:30–17:30

 

Formativní přístup na 2. stupni ZŠ: škola a rodiče v dialogu

21. května 2025, 10:00–15:00

MŠMT, Harfa Office Park, Českomoravská 2420/15, 190 00 Praha 9

 

Blokové programování ve Scratchi pro začátečníky

21. května 2025, 15:00–18:00

 

Startovací balíček - Práce s daty, základy informatiky

21. května 2025, 15:30–17:00

 

Canva pro začátečníky se zaměřením na rozvoj digitálních kompetencí žáků

21. května 2025, 16:00–18:15

 

Učíme se venku - informatické myšlení na 1. stupni ZŠ

21. května 2025, 14:30–17:30

 

Zjišťování znalostí a zpětná vazba pomocí moderních technologií

21. května 2025, 14:15–16:30

 

Workshop k rozvoji digitální kompetence žáků s přiznanými podpůrnými opatřeními

21. a 28. května 2025, 17:00 - 18:30 hodin

 

Rozvoj informatického myšlení bez technologií na I. stupni ZŠ

21. května 2025, 14:30–17:30

 

Efektivní komunikace s rodiči - v ZŠ

21. května 2025, 9:00–16:00

NPI ČR Praha, Senovážné nám. 25, budova A

 

Jak bezpečně na sociální sítě

21. května 2025, 17:00–20:00

 

Jak na rozvoj digitální kompetence v 3. až 5. ročníku ZŠ

21. května 2025, 15:00–17:15

 

Canva jako nástroj pro rozvoj digitálních kompetencí žáků s přiznanými podpůrnými opatřeními

22. května 2025, 09:00–15:15

 

AI ve výuce matematiky

22. května 2025, 15:00–17:15

 

Učíme se z místa, kde žijeme - Brdy jako cíl školní exkurze

22. května 2025, 15:30–18:30

 

Komunikace s rodiči

22. května 2025, 9:00–15:30

NPI ČR Praha, Senovážné nám. 25

 

Algoritmizace - Micro:bit - základy 2

22. května 2024, 14:00–16:15

 

AI pro učitele 1. stupně ZŠ

22. května 2025, 15:00–17:15

 

Canva pro začátečníky se zaměřením na rozvoj digitálních kompetencí žáků

22. května 2025, 16:30–18:45

 

Online aplikace ve výuce a rozvoj digitálních kompetencí

22. května 2025, 17:00–19:15

 

Adaptační období v 1. ročníku ZŠ

22. května 2025, 9:00–15:30

NPI ČR Ústí nad Labem, Winstona Churchilla 1348/6

 

Jak zatraktivnit hodiny tělesné výchovy pomocí digitálních technologií

22. května 2025, 15:00–18:00

 

„DIGITÁLNÍ ČTENÁŘSKÁ DÍLNA“ aneb rozvoj čtenářství akcentovaný digitálními technologiemi...

22. května 2025, 15:00–18:30

 

ArcGIS Online pro učitele - pokročilí

22. května 2025, 15:30–17:45

 

DIGI plovárna - Nová informatika a robotika - pro 1. a 2. stupneň

23. května 2025, 14:00–15:30

 

Práce s heterogenní třídou

23. května 2025, 09:00–16:00

NPI ČR Praha, Senovážné nám. 25, budova A

 

Startovací balíček - Digitální technologie pro 2. st. ZŠ

23. května 2025, 13:00–14:30

 

DIGI plovárna - Digitální kompetence ve výuce chemie pro 2. stupeň ZŠ a víceletých gymnázií

26. května 2025, 15:30–17:00

 

Prevence a zvládání mimořádných situací ve školách

26. května 2025, 9:00–16:00

NPI ČR Praha, Senovážné nám. 25

 

MS Teams funkce Reading assistant STEP-BY-STEP

26. května 2025, 17:00–18:30

 

Realizace výuky oblasti tematického celku Informační systémy s?využitím tabulkového procesoru

26. a 28. květen od 14:00 do 15:30 2025

 

Metoda kritického myšlení a rozvoj digitálních kompetencí nejen ve vlastivědě

26. května 2025, 18:00–19:30

 

DIGI plovárna - Canva a její možnosti

26. května 2025, 16:00–17:30

 

FactCzech aneb Jak pracovat s obrazovými a textovými hoaxy

26. května 2025, 16:00–18:15

 

Mapy s příběhem

26. května 2025, 15:30–18:00

 

Bezpečnost a tvorba hesel

27. května 2025, 15:30–17:00

 

Startovací balíček - Základy algoritmizace a programování

27. května 2025, 15:30–17:00

 

DIGI plovárna - Matematika pro 1.stupeň ZŠ

27. května 2025, 18:00–19:30

 

Canva pro začátečníky se zaměřením na rozvoj digitálních kompetencí žáků

27. května 2025, 16:00–18:15

 

První kroky s Canvou

27. května 2025, 16:30–20:00

 

DIGI plovárna - Chemie pro 2. stupeň - revize RVP ZV a nové výukové směry

27. května

 

Hodnocení ve škole a sebehodnocení žáků

27. května 2025, 09:00–15:00

NPI ČR Ústí nad Labem, Winstona Churchilla 1348/6

 

DIGI plovárna - Využití myšlenkových a pojmových map ve výuce - 1. a 2. stupeň ZŠ

27. května 2025, 18:00–19:30

 

Startovací balíček - Práce s daty, základy informatiky

28. května 2025, 15:30–17:00

 

Algoritmizace - Micro:bit - základy 1

28. května 2025, 14:00–16:15

 

AI v matematice

28. května 2025, 16:30–18:45

 

Digitální kompetence v?pohybu s?aplikací Actionbound

28. května 2025, 15:00–16:30

 

Digitální zoom: Kvalitní připojení k internetu pro výuku na ZŠ/SŠ aneb jak se daří zavádění standardu konektivity do škol?

29. května 2025, 15:00–17:00

 

Jak zatraktivnit hodiny tělesné výchovy pomocí digitálních technologií

29. května 2025, 15:00–18:00

 

Strategie adaptace dítěte v MŠ

29. května 2025, 9:00–16:00

NPI ČR Praha, Senovážné nám. 25, budova A

 

Problematika řízení sloučeného subjektu ZŠ a MŠ z pohledu ředitele

29. května 2025, 9:00–14:00

NPI ČR Střední Čechy, Senovážné nám. 25

 

AI pro učitele 1. stupně ZŠ

29. května 2025, 15:00–17:15

 

Emoční první pomoc - jak snížit svůj stres a napětí v pěti krocích

29. května 2025, 14:30–16:30

 

Učíme se z místa, kde žijeme - Brdy jako cíl školní exkurze

29. května 2025, 15:30–18:30

 

Využití 3D tisku pro výuku a ve výuce

29. května 2025, 15:00–18:00

 

Generativní AI jako nástroj a pomocník pro učitele MŠ

29. května 2025, 16:00–17:30

Galerie :

Článek vyšel : 28.4.2025, počet zobrazení : 31 (31 tento měsíc)