DIGI plovárna - Umělá inteligence a její využití ve výuce - pro 1. a 2. stupeň
2. května 2025, 14:00–15:30
Generativní AI jako nástroj a pomocník pro učitele MŠ
2. května 2025, 15:00–16:30
DIGI plovárna - Zeměpis pro 2. stupeň
5. května 2025, 17:00–18:30
Realizace výuky oblasti tematického celku Informační systémy s?využitím tabulkového procesoru
5. a 7. květen od 18:30 do 20:00 2025
5. května 2025, 17:00–19:00
Canva pro začátečníky se zaměřením na rozvoj digitálních kompetencí žáků
5. května 2025, 16:00–18:15
Základní sociální potřeby a důsledky jejich nedosycenosti v ZŠ
5. května 2025, 9:00–16:00
NPI ČR Praha, Senovážné nám. 25, budova A
Sociální sítě v praxi: Analyzujeme příspěvky a reklamu na různých úrovních pro SOV
5. května 2025, 15:00–16:30
5. května 2025, 17:00–19:00
Canva pro začátečníky se zaměřením na rozvoj digitálních kompetencí žáků
5. května 2025, 16:00–18:15
5. května 2025, 16:00–19:00
DIGI plovárna - Zeměpis pro 2. stupeň
5. května 2025, 17:00–18:30
Realizace výuky oblasti tematického celku Informační systémy s?využitím tabulkového procesoru
5. a 7. květen od 18:30 do 20:00 2025
5. a 6. května 2025, 14-16.30
O motivaci a práci se strachem u sportujících dětí
6. května 2025, 16:00–19:00
Generativní AI jako pomocník učitele 2025
6. května 2025, 17:00–18:30
Úvod do generativní AI pro učitele - webinář
6. května 2025, 14:00–15:30
DIGI plovárna - Fyzika pro 2. stupeň - revize RVP ZV a nové výukové směry
6. května 2025, 15:30–17:00
Informační systémy pro 2. stupeň ZŠ a nižší gymnázia
6. a 7. května od 14:00 - 15:30 2025
Canva pro začátečníky se zaměřením na rozvoj digitálních kompetencí žáků
6. května 2025, 16:00–18:15
6. května 2025, 09:00–12:30
NPI ČR Karlovy Vary, Západní 15
Posílení interaktivního přístupu ke hře s hudbou
6. května 2025, 16:00–19:00
6. května 2025, 16:30–19:00
Zjišťování znalostí a zpětná vazba pomocí moderních technologií
6. května 2025, 15:00–17:15
Digitální kompetence a čtenářské lekce
6. května 2025, 17:00–18:30
6. května 2025, 15:00–16:30
Micro:bit a LED pásek - 2. část
7. května 2025, 14:00–15:30
Jak na rozvoj digitální kompetence v 1. a 2. ročníku ZŠ
7. května 2025, 15:00–18:00
Efektivní a srozumitelná výuka v heterogenní třídě
7. května 2025, 08:30–15:00
NPI ČR Karlovy Vary, Západní 15
DIGI plovárna - Digitální kompetence ve výchovných předmětech (HV, TV, VV, PČ) na 1. stupni ZŠ
7. května 2025, 14:30–16:00
Webinář Chatbot (GPT) - pomocník učitele při práci s žáky s OMJ
7. května 2025, 14:00–17:15
7. května 2025, 17:00–18:00
7. května 2025, 9:00–16:00
NPI ČR Ústí nad Labem, Winstona Churchilla 1348/6
12. května 2025, 15:00–16:30
Webinář - Jak zapojovat žáka s OMJ do běžné výuky - fyzika a chemie
12. května 2025, 14:00–17:15
Generativní AI jako nástroj a pomocník pro učitele MŠ
12. května 2025, 16:00–17:30
9+1 autentických materiálů pro konverzační témata v?anglickém jazyce
12. května 2025, 14:00–15:30
12. května 2025, 14:00–17:00
Podpora rozvoje čtenářské, matematické a digitální gramotnosti v MŠ a v prvním ročníku ZŠ
12. května 2025, 9:00–16:00
NPI ČR Praha, Senovážné nám. 25, budova A
AI a strojové učení v prostředí Scratch
12. května 2025, 14:00–16:15
Jak budovat digitální kompetence v hodinách zeměpisu
12. května 2025, 15:30–18:00
12. května 2025, 17:00–19:15
Netiketa a bezpečná spolupráce a komunikace v?online prostředí
12. května 2025, 16:00–18:15
DIGI plovárna - Digitální kompetence a nové výukové směry ve fyzice - 2. stupeň ZŠ a gymnázia
12. května 2025, 15:30–17:00
Rozvoj digitálních kompetencí v přírodních vědách
12. května 2025, 14:30–16:00
12. května 2025, 8:30–15:00
NPI ČR Karlovy Vary, Západní 15
DIGI plovárna - Canva a její možnosti
12. května 2025, 16:00–17:30
Psychohygiena a péče o duševní zdraví
13. května 2025, 13:30–17:30
Proč jsou vize a kultura školy v novém RVP tak důležité?
13. května 2025, 17:00–18:00
AI ve výuce českého jazyka, 1. část
13. května 2025, 15:00–17:15
Využití chatbota ve výuce finanční gramotnosti
13. května 2025, 16:00–17:30
DIGI plovárna - Chemie pro 2. stupeň ZŠ + víceletá gymnázia
13. května 2025, 15:30–17:00
Informační systémy ve výuce informatiky na 1. stupni ZŠ
13. května 2025, 17:00–19:15
Canva pro začátečníky se zaměřením na rozvoj digitální kompetence pro učitele MŠ
13. května 2025, 14:00–16:15
Pedagogické hodnocení dítěte a individualizace práce v mateřské škole
13. května 2025, 9:00–15:00
NPI ČR Ústí nad Labem, Winstona Churchilla 1348/6
Využití 3D tisku pro výuku a ve výuce
13. května 2025, 15:00–18:00
Startovací balíček - Základy algoritmizace a programování
13. května 2025, 15:30–17:00
Jak na fyziku s digitální technikou
13. května 2025, 17:00–18:30
Proč jsou vize a kultura školy v novém RVP tak důležité?
13. května 2025, 17:00–18:00
Rozdíl mezi virtuálním a fyzickým světem s využitím komiksových aplikací
13. května 2025, 16:00–18:15
Digitální kompetence ve výtvarné výchově a pracovních činnostech v 1. období 1. stupně ZŠ
13. května 2025, 15:30–17:00
Generativní AI jako pomocník učitele 2025
13. května 2025, 14:00–15:30
AI ve výuce českého jazyka, 1. část
13. května 2025, 15:00–17:15
Webinář Hodnocení žáků s odlišným mateřským jazykem II
14. května 2025, 14:00–17:15
14. května 2025, 14:00–17:15
Jak učit češtinu na 1. stupni podle nového RVP? - druhé živé vysílání
14. května 2025, 17:00–18:00
DIGI plovárna - Rozvíjíme digitální kompetence při čtení na 1. stupni ZŠ
14. května 2025, 17:00–18:30
Jak učit češtinu na 1. stupni podle nového RVP? - druhé živé vysílání
14. května 2025, 17:00–18:00
Algoritmizace a programování v?prostředí Scratch na 1. stupni
14. a 21. května 2025, 15:30-18:45
Kurz vnitřní sebeobrany (psychohygiena v praxi)
14. května 2025, 8:30–12:30
NPI ČR Karlovy Vary, Západní 15
AI a strojové učení v prostředí Scratch
14. května 2025, 14:00–16:15
Workshop k rozvoji digitální kompetence žáků s přiznanými podpůrnými opatřeními
14. května 2025, 17:00–18:30
Webinář Hodnocení žáků s odlišným mateřským jazykem II
14. května 2025, 14:00–17:15
14. května 2025, 16:30–18:45
Rozvoj digitální kompetence dětí předškolního věku s?využitím digitálních pomůcek
14. května 2025, 16:30–18:00
Jak zatraktivnit hodiny tělesné výchovy pomocí digitálních technologií
15. května 2025, 15:00–18:00
Rozvoj digitálních kompetencí v dějepisu
Obecné digitální kompetence: 15. 05. 2025 (16.00 - 20.00); Digitální kompetence v Dějepisu: 19. 05. 2025, 29. 05. 2025, 05. 06. 2025, 12. 06. 2025, 19. 06. 2025 (16.00 - 18.00)
Online aplikace ve výuce a rozvoj digitálních kompetencí
15. května 2025, 17:00–19:15
Generativní AI jako pomocník učitele 2025
15. května 2025, 14:00–15:30
Pojďme do toho. Krajská konference k aktuálním změnám v RVP PV
15. května 2025, 9:00–12:00
Krajský úřad Ústeckého kraje, Velká hradební, Ústí nad Labem-město
Generativní AI jako nástroj a pomocník pro učitele MŠ
15. května 2025, 16:00–17:30
ArcGIS Online pro učitele - začátečníci
15. května 2025, 16:00–17:30
Digitální kompetence učitele při výuce neživé přírody
16. května 2025, 17:00–19:15
17. května 2025, 9:00–16:00
kostel U Salvátora, Kostečná 1045/6, 110 00 Praha 1 - Staré Město
Generativní AI jako nástroj a pomocník pro učitele MŠ
19. května 2025, 16:00–17:30
Jak využít QR kódy ve výuce na 1. stupni ZŠ
19. května 2025, 16:00–18:15
„Spoluučící“ se skupina na podporu pedagogů, asistentů a vychovatelů pracujících s žáky s OMJ
19. května 2025, 17:00–18:30
19. května 2025, 15:00–17:15
DIGI plovárna - Fyzika pro 2. stupeň ZŠ
19. května 2025, 15:30–17:00
CODA.IO - nástroj pro efektivní výuku oblasti Informační systémy
19. a 20. května od 14:00 do 15:30 2025
Generativní AI jako pomocník učitele 2025
20. května 2025, 18:00–19:30
Canva pro začátečníky se zaměřením na rozvoj digitální kompetence pro učitele MŠ
20. května 2025, 14:00–16:15
DIGI plovárna - Umělá inteligence ve výuce
20. května 2025, 16:00–17:30
Diskuzní panel na podporu pedagogů vzdělávajících děti/žáky cizince (s OMJ)
20. května 2025, 11:00–14:30
NPI ČR Karlovy Vary, Západní 15
Rizika kybernetické bezpečnosti a jejich prevence
20. května 2025, 15:30–17:00
DIGI plovárna - Využití virtuálních nástěnek ve výuce - 1. a 2. stupeň ZŠ
20. května 2025, 18:00–19:30
20. května 2025, 16:30–20:00
Generativní AI jako pomocník učitele 2025
20. května 2025, 18:00–19:30
Canva pro začátečníky se zaměřením na rozvoj digitální kompetence pro učitele MŠ
20. května 2025, 14:00–16:15
DIGI plovárna - Zeměpis a nové výukové směry pro 2. stupeň ZŠ a víceletá gymnázia
20. května 2025, 15:30–17:00
Úvod do generativní AI pro učitele - webinář
20. května 2025, 14:00–15:30
21. května 2025, 17:00–20:00
Jak na rozvoj digitální kompetence v 3. až 5. ročníku ZŠ
21. května 2025, 15:00–17:15
21. května 2025, 14:00–17:15
Jak podpořit žáky s nedostatečnou znalostí češtiny
21. května 2025, 14:10–17:10
Výchova k občanství v revidovaném RVP ZV
21. května 2025, 14:30–17:30
Formativní přístup na 2. stupni ZŠ: škola a rodiče v dialogu
21. května 2025, 10:00–15:00
MŠMT, Harfa Office Park, Českomoravská 2420/15, 190 00 Praha 9
Blokové programování ve Scratchi pro začátečníky
21. května 2025, 15:00–18:00
Startovací balíček - Práce s daty, základy informatiky
21. května 2025, 15:30–17:00
Canva pro začátečníky se zaměřením na rozvoj digitálních kompetencí žáků
21. května 2025, 16:00–18:15
Učíme se venku - informatické myšlení na 1. stupni ZŠ
21. května 2025, 14:30–17:30
Zjišťování znalostí a zpětná vazba pomocí moderních technologií
21. května 2025, 14:15–16:30
Workshop k rozvoji digitální kompetence žáků s přiznanými podpůrnými opatřeními
21. a 28. května 2025, 17:00 - 18:30 hodin
Rozvoj informatického myšlení bez technologií na I. stupni ZŠ
21. května 2025, 14:30–17:30
Efektivní komunikace s rodiči - v ZŠ
21. května 2025, 9:00–16:00
NPI ČR Praha, Senovážné nám. 25, budova A
21. května 2025, 17:00–20:00
Jak na rozvoj digitální kompetence v 3. až 5. ročníku ZŠ
21. května 2025, 15:00–17:15
Canva jako nástroj pro rozvoj digitálních kompetencí žáků s přiznanými podpůrnými opatřeními
22. května 2025, 09:00–15:15
22. května 2025, 15:00–17:15
Učíme se z místa, kde žijeme - Brdy jako cíl školní exkurze
22. května 2025, 15:30–18:30
22. května 2025, 9:00–15:30
NPI ČR Praha, Senovážné nám. 25
Algoritmizace - Micro:bit - základy 2
22. května 2024, 14:00–16:15
22. května 2025, 15:00–17:15
Canva pro začátečníky se zaměřením na rozvoj digitálních kompetencí žáků
22. května 2025, 16:30–18:45
Online aplikace ve výuce a rozvoj digitálních kompetencí
22. května 2025, 17:00–19:15
Adaptační období v 1. ročníku ZŠ
22. května 2025, 9:00–15:30
NPI ČR Ústí nad Labem, Winstona Churchilla 1348/6
Jak zatraktivnit hodiny tělesné výchovy pomocí digitálních technologií
22. května 2025, 15:00–18:00
„DIGITÁLNÍ ČTENÁŘSKÁ DÍLNA“ aneb rozvoj čtenářství akcentovaný digitálními technologiemi...
22. května 2025, 15:00–18:30
ArcGIS Online pro učitele - pokročilí
22. května 2025, 15:30–17:45
DIGI plovárna - Nová informatika a robotika - pro 1. a 2. stupneň
23. května 2025, 14:00–15:30
23. května 2025, 09:00–16:00
NPI ČR Praha, Senovážné nám. 25, budova A
Startovací balíček - Digitální technologie pro 2. st. ZŠ
23. května 2025, 13:00–14:30
DIGI plovárna - Digitální kompetence ve výuce chemie pro 2. stupeň ZŠ a víceletých gymnázií
26. května 2025, 15:30–17:00
Prevence a zvládání mimořádných situací ve školách
26. května 2025, 9:00–16:00
NPI ČR Praha, Senovážné nám. 25
MS Teams funkce Reading assistant STEP-BY-STEP
26. května 2025, 17:00–18:30
Realizace výuky oblasti tematického celku Informační systémy s?využitím tabulkového procesoru
26. a 28. květen od 14:00 do 15:30 2025
Metoda kritického myšlení a rozvoj digitálních kompetencí nejen ve vlastivědě
26. května 2025, 18:00–19:30
DIGI plovárna - Canva a její možnosti
26. května 2025, 16:00–17:30
FactCzech aneb Jak pracovat s obrazovými a textovými hoaxy
26. května 2025, 16:00–18:15
26. května 2025, 15:30–18:00
27. května 2025, 15:30–17:00
Startovací balíček - Základy algoritmizace a programování
27. května 2025, 15:30–17:00
DIGI plovárna - Matematika pro 1.stupeň ZŠ
27. května 2025, 18:00–19:30
Canva pro začátečníky se zaměřením na rozvoj digitálních kompetencí žáků
27. května 2025, 16:00–18:15
27. května 2025, 16:30–20:00
DIGI plovárna - Chemie pro 2. stupeň - revize RVP ZV a nové výukové směry
27. května
Hodnocení ve škole a sebehodnocení žáků
27. května 2025, 09:00–15:00
NPI ČR Ústí nad Labem, Winstona Churchilla 1348/6
DIGI plovárna - Využití myšlenkových a pojmových map ve výuce - 1. a 2. stupeň ZŠ
27. května 2025, 18:00–19:30
Startovací balíček - Práce s daty, základy informatiky
28. května 2025, 15:30–17:00
Algoritmizace - Micro:bit - základy 1
28. května 2025, 14:00–16:15
28. května 2025, 16:30–18:45
Digitální kompetence v?pohybu s?aplikací Actionbound
28. května 2025, 15:00–16:30
29. května 2025, 15:00–17:00
Jak zatraktivnit hodiny tělesné výchovy pomocí digitálních technologií
29. května 2025, 15:00–18:00
Strategie adaptace dítěte v MŠ
29. května 2025, 9:00–16:00
NPI ČR Praha, Senovážné nám. 25, budova A
Problematika řízení sloučeného subjektu ZŠ a MŠ z pohledu ředitele
29. května 2025, 9:00–14:00
NPI ČR Střední Čechy, Senovážné nám. 25
29. května 2025, 15:00–17:15
Emoční první pomoc - jak snížit svůj stres a napětí v pěti krocích
29. května 2025, 14:30–16:30
Učíme se z místa, kde žijeme - Brdy jako cíl školní exkurze
29. května 2025, 15:30–18:30
Využití 3D tisku pro výuku a ve výuce
29. května 2025, 15:00–18:00
Generativní AI jako nástroj a pomocník pro učitele MŠ
29. května 2025, 16:00–17:30