Vzdělávání na Podbořansku a Žatecku

Informační portál projektů MAP Podbořansko-Žatecko

Aktuality

Projekt

Výstupy projektu

Aktuality: Aktuality projektu

!!!ZRUŠENO!!! Pozvánka na workshop "Online aplikace v běžné a v distanční výuce" 16.6.2022

3.6.2022:
Dobrý den,

vzhledem k nedostatečnému počtu přihlášených jsem nucena ZRUŠIT dnešní workshop "Online aplikace v běžné a v distanční výuce". Původně byl naplánován na dnes, 16.6., od 16:00 do 18:00 hod. na platformě Google Meet.
Byl to poslední workshop/seminář/webinář, který bylo možné zrealizovat v rámci implementace projektu MAP II.


Tímto bych Vám všem chtěla moc poděkovat za spolupráci, doufám, že jste si naše akce užili a odnesli si spoustu nových informací i zajímavých podnětů! :)



Vážení přátelé,
rádi bychom Vás pozvali na workshop s názvem "Online aplikace v běžné a v
distanční výuce", který se bude konat dne 16. 6. 2022 od 16:00 do 18:00 hodin
online formou, meet.google.com/rij-stse-jpk
Lektor: Mgr. David Nekola

 

Anotace:

Tento kurz je určen všem pedagogům, kteří chtějí zpestřit svou výuku pomocí různých her, kvízů a dalších online aktivit. Jde o aplikace, které oživí náplň Vašich hodin a žákům mohou pomoci se snazším pochopením dané látky, a především s jejím procvičením. Je bezesporu, že podobné on-line aktivity žáky baví a na průběhu hodin je to znát. I zde však platí, že nic se nemá přehánět a využití těchto aplikací nelze brát za plnohodnotnou náhradu „běžné“ výuky. Ideální je, pokud vyučující používá Google Classroom (Učebnu), není to však podmínkou. Aplikace lze využívat i bez něho, či s jinou výukovou platformou.

Co bude součástí tohoto kurzu (obsah lze upravit přímo dle požadavků v průběhu školení):

1. Příprava Google Classroom na nový školní rok: smazání kurzů, vytvoření kopií a nových kurzů, přidávání a odebírání žáků, učitelů, převedení kurzu na jiného učitele. Proč vůbec připravovat Classroom nový školní rok, když už skončila distanční výuka? I nadále lze pokračovat v občasném zadávání domácích úkolů různou formou, žáci se tak nepřestanou orientovat v prostředí Classroomu a budou rozvíjet své pracovní kompetence v on-line prostředí. Kurzy lze také používat ke komunikaci s žáky a ke sdílení materiálů atd.

2. Online aplikace, které lze používat ve třídě díky mobilním telefonům, či jiným zařízením:

A. „Běžné“ aplikace: Wordwall, Quizlet, Quzizz, Kahoot, Live worksheets ad.

B. Pravděpodobně méně známé aplikace, jako je např. Mentimeter (získávání odpovědí v reálném čase, tvorba kvízů, brainstorming, zjišťování názorů, nejasností, aktuálních pocitů, potřeb atd.), nebo Plickers (žáci odpovídají na otázky pomocí vytištěných „QR“ kódů, učitel je naskenuje pomocí mobilního telefonu. Žáci vidí otázky, své odpovědi a postup díky dataprojektoru).

C. Využití různých webů při výuce anglického jazyka a jiných předmětů (namátkou lze zmínit lyrcistraining).

3. Vytváření projektů skrze sdílené soubory Google (textové dokumenty, prezentace, skupina žáků může současně pracovat na školním projektu: kooperace, dělba úkolů, řízení týmu)

 

Registrační formulář: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScy6wAb6-a7PyMo9H6Kz9_yzvSUm65BOoXM57Tul8kKfgE3Q/viewform

Přílohy :

Článek vyšel : 3.6.2022, počet zobrazení : 456 (456 tento měsíc)