Sada literatury pro malé předškoláky, která bude rozvíjet jejich předčtenářskou gramotnost. Jedná se o publikace vhodné pro práci učitel - dítě, práci dítě- dítě, ale i pro samostatnou práci dítěte. Soubor výše uvedených knih je sestaven tak, aby procházel všemi pregramotnostmi a aby přispíval k mentální, estetické a etické výchově malého čtenáře.
Seznam zakoupených knih: (zapůjčujeme je jako celou sadu, najdete je opět na webu www.vzdelavani.zatecko.cz/pomucky.php.¨
ZPĚTNÉ VAZBY:
MŠ HOLEDEČ, Mgr. Jana Pipalová: "Dne 11. 11. 2021 jsme obdrželi zapůjčené pomůcky - sada knih, DĚTSKÁ LITERATURA. Ve výchovně vzdělávacím procesu jsme je použily dle jejich tématu. Některé byly zapůjčeny za účelem seznámení pedagogického sboru s knihami v této sadě. Seznámení s jejich obsahem a kvalitou a možným využitím ve vzdělávání v mateřské škole. Použití jednotlivých titulů se řídilo zaměřením našeho vzdělávacího plánu. Celá sada je složena z publikací, které bychom použili v průběhu celého školního roku, proto některé tituly nebyly aktuálně použity. Knihy s příběhem, které by šly velmi dobře použít při čtení s nečtenáři byly dětem přečteny bez rozboru příběhu, tedy pouze k samostatnému vnímání během poledního klidu na lůžku. Všechny publikace v této sadě jsou vhodné pro práci s předškolními dětmi a jsou vhodné i pro děti 1stupně ZŠ. Děkujeme za zapůjčení."
ZŠ PETROHRAD, Ivana Hůrková: "Knihy jsou moc hezké, děti zaujaly. Rády si je prohlížely, hlavně ty netradiční - složené listy, poznávací okénka. K většině knih se opakovaně vracely. Knihy jsme využili k individuálnímu prohlížení nebo prohlížení v malé skupince a hovorům nad nimi, případně ke čtení. Děti si obohatily své dříve získané poznatky. Knihy Jak si postavit ..... děti moc nezaujaly, nevrátily se k nim. Horáčkovy knihy máme ve školce, děti je znají, proto jsme s nimi nepracovali. Ostatní knihy jsme neznali ani my pedagogové, byly obohacením i pro nás."